När lusten återvänder

Jag har inte varit så aktiv här inne på ett tag. Min domän, majasyogaloft.com, sade jag upp när jag inte trodde att jag skulle vilja ha yoga igen. Detsamma hände med mitt företag, Majas Yogaloft. Men som kanske vissa som följer mina sociala medier vet så har jag startat upp företaget Terkos Hälsa AB (terkos.se) och inom det har jag tänkt återuppta yogan igen. Jag vet inte riktigt i vilken form ännu, eller vart. Min förra lokal, som var uthuset i min trädgård, är ju för tillfället en fritidsgård med biljardbord, fotbolls- och hockeyspel…

Jag letar därför efter ett nytt ställe där jag kan vara, i närheten av Ulvsby. Så inom kort hoppas jag kunna berätta vart det blir och när vi kan ses igen. Jag längtar efter att hålla yoga igen!

Eftersom jag inte känner mig sugen på kundaliniyoga längre, kommer jag hålla yogan på mitt sätt. Det innebär egentligen inga större förändringar. Mer än att jag kommer sätta ihop egna pass, istället för att strikt hålla mig till ett färdigt yogapass, som kundaliniyogan kräver. Det kommer fortfarande innehålla andning, yogarörelser, gongavslappning och meditation. Men säkerligen också lite inslag av dans, stretching och mindfulness.

Jag vill att min yoga ska hjälpa dig att må bra, få dig att varva ner, stretcha ut kroppen, hitta glädje i rörelse och även att du ska få sjunka djupt ner i avslappning. Och att du ska känna att du duger precis som du är. Det finns inga rätt och inga fel.

Jag hoppas du vill följa med mig och återupptäcka alla magiska stunder!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.